środa, 21 kwietnia 2010

Tłumaczenia lekcji Adama Gussowa

Wspominałem wcześniej, że pracuję nad tłumaczeniami do lekcji Adama Gussowa. Jest on znakomitym, współczesnym harpiarzem, który postanowił zdradzić "zwykłym śmiertelnikom" tajniki gry na harpie. Zdołałem przetłumaczyć do tej pory 5 jego lekcji i jestem w trakcie tłumaczenia kolejnej. Moje tłumaczenia wrzucane są na oficjalny kanał portalu harmoszka.com na youtube (link).

Dzisiaj pojawiły się dwie lekcje z moimi tłumaczeniami. Znajdziecie je pod poniższymi linkami:

Lekcja nr 10:
http://www.youtube.com/watch?v=18H_UwULCIw

Lekcja nr 11:
http://www.youtube.com/watch?v=MPvayJYIWlE

Myślę, że tłumaczenia są dość przyzwoite i pomogą ludziom w zrozumieniu tego, co mówi Adam. Moim zdaniem jego lekcje są bardzo inspirujące i pomocne w nauce gry na harpie.

2 komentarze:

  1. Wielkie dzięki za tłumaczenia, wiedz, że wiele ludzi z tego skorzysta w tym ja. A. Gussow nagrał wieeele lekcji traktujących o tym, czego nikt nam nie chce przekazać (jedynie podstawy). Ukazujetajniki harmonijki bo diabeł tkwi w szczegółach.

    Zachęcam Cię bardzo do tłumaczenia kolejnych lekcji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej.
    Czy nie znalazłbyś jeszcze trochę czasu , żeby potłumaczyć Gussowa chociaż w tych ważnych lekcjach.
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń